Help! Teveel informatie!
Vanmiddag om 16:00 ben ik letterlijk naar mijn hotelkamer gerend, 8 verdiepingen omhoog met de trap, omdat ik zoveel ideeen kreeg van de presentaties dat ze niet meer in mijn hoofd pasten.
Ik moest noodgedwongen 2 sessies missen, maar ik ben tot 18:00 alleen maar verwoed bezig geweest met schrijven, bang dat ik een stukje informatie zou vergeten!
Dus, je kunt je voorstellen dat ik aardig tevreden ben over deze conventie. Veel nieuwe marketingideeen, de nadruk op klantenservice, interessante mensen uit verschillende bedrijfstakken, noem het allemaal maar op.
Dus na 18:00 moest ik nog wat gaan eten. Ik besloot in het steakhouse van het hotel (het hotel heeft 2 restaurants) te gaan zitten. Gelukkig kon ik weer eens genieten van een stukje vakmanschap.
Wat Amerika zo'n speciaal land maakt voor mij, is de nadruk op service. Veel mensen zeggen dat het nep is, dat het geslijm is en dat ze er niet van gediend zijn. Meestal zijn dat dus de mensen die hier nog nooit zijn geweest.
Ik weet ook wel dat de ober geen foto van mij boven zijn bed heeft hangen (ik hoop zelfs van niet), maar het voelt in elk geval fijner aan als een chagrijnige student die het menu op de tafel smijt en zegt: "Wat wil je drinken?"
De dialoog is hier ietsje anders. "Hello mr. Wingen, How are you today? My name is Simon, and I will be your waiter today. Let me show you our excellent menu. Later on, I will be with you with our special steak platter so you can see our fine prime meat selection. What would you like to drink Sir?"
Maar, er ging ook iets mis. Ik bestelde mijn filet mignon rare gebakken. Het was geweldig vlees, maar het middelste gedeelte was onder kamertemperatuur. Dus het was niet helemaal goed warm geworden.
Binnen een paar seconden nadat ik op heb gekeken staat er iemand naast me. Ik uit de klacht, er wordt geen zever gemaakt over het feit dat het vlees wél goed is, of dat ik het als klant verkeerd heb. Er wordt gewoon een nieuwe gebracht, met de excuses en de vraag of ik het vlees kan aansnijden zodat we zeker weten of alles in orde is. Heerlijk.
Zo, dat moest ik even kwijt. Ik ben trouwens trots op een foto die ik nog heb kunnen maken met Tracy Tolleson en Nina Herschberger. Tracy is een van de meest succesvolle en beroemdste hypotheekverstrekkers in Amerika, en Nina Herschberger geniet nationale roem als creatieve marketeer.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten