Atlanta
Goedemorgen vanuit Atlanta!
Gisteren ben ik samen met 2 collega's aangekomen voor de grote RE/MAX conventie. Na 10 uur vliegen, 3x bagage afgeven, 2x vest, riem, schoenen uit te hebben gedaan en 612 vragen te hebben beantwoord zijn we in Amerika.
Maar alleen al het diner gisteren was al die ellende waard.
Door het tijdsverschil waren we alledrie nogal moe. We wilden gewoon wat eten en dan slapen. Na een aanbeveling van de receptie besloten we naar Morten's te gaan, een steakhouse aan het einde van de straat.
Daar kregen we een lesje in klantenservice. De ober kwam zich persoonlijk voorstellen als Scott. Hij kwam met een 'vleeskar' voor rijden om ons te laten zien wat we gingen eten. Omdat hij nogal snel praatte gaf hij aan dat we ons geen zorgen hoefden te maken en dat hij een geprinte versie van het menu voor ons alledrie zou achterlaten. Scott legde uit waar het vlees vandaan kwam, hoe het bereid werd en wat zijn aanbevelingen waren.
Toen we al een tijdje de kaart hadden bekeken kwam Scott langs en vroeg:"Heren, wilt u graag een voorgerecht bestellen terwijl u ontspannen de kaart voor de hoofdgerechten bekijkt?".
Hij was professioneel, hoffelijk, nooit irritant aanwezig en enthousiast. Het eten was uitstekend, en Scott gaf een goede show weg. Hij wist precies wat hij moest zeggen, hoe hij het moest zeggen en ik weet zeker dat ik niet de enige ben die Scott zal herinneren als ik weer ergens moet gaan eten in Atlanta.
Later meer over de conventie en de dingen die ik zie hier in Atlanta!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten